den tekniska generationen...not!

mammas snubbe ringer å säger
- hej emma,ja ska ju sälja min bil blocket och vi har glömt bort inloggningen till vårt konto
kan du hjälpa mig?

 ja försöker luska ut va han snackar om för konto,å efter en stund kommer vi fram till att de e en mail dom saknar eller dom har en sen förr men dom kommer inte ihåg lösenordet...
...så vi bestämmer oss för att öppna ett mailkonto
å ja försöker guida honom via luren ..
men om statusen på hanns dator kunskaper ligget vid att,ja ber honom att söka hotmailsidan..
å han inte vet hur man gör...å ja förklarar å b o k s t a v e r a r ,men inget funkar...
de e ju som att lära nån att manuvrera ett flygplan genom luren :)
hahah nu ger jag upp å åker ner å hjälper dom :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hahah fan vad gulligt! Inte lika skoj att vara den som hjälper kanske ;)



sv:Jo jag vet att du läser och kommenterar <3

Ska försöka bättra mig på kamerabiten.

2011-02-08 @ 22:48:38
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0