läget suger typ hårig pung...

de e inte ofta ja bommar ett läger!
fan fan fan ja som värkligen har längtat efter lugnet uppe i saxnäs,gemenskapen å mysiga kramar
i morse åkte bussen utan mig :(
ja fegade ur då jag senaste veckan kännt att  en "sjukdom"  på väg..
ja har haft de förr å ja vet va de innebär  å därför fegade ja ur...
ja vet inte om ja gjort rätt beslut för ja vet ju inte helt säkert om ja "blir sjuk" eller inte
men ja vågade faktiskt inte chansa :(
nu återstår att se om ja ska ligga på soffan å bara ha semester en vecka eller om de blir sjukskrivning?!
tänker ta en dag i taget... men om ja lyckas vara på fötterna så ska jag försöka träffa lite vänner,
fixa bilen, sova ut,skulle typ vilja hitta mig själv igen (meditation?!) om ja orkar ska ja faktiskt försöka komma ut å promenera lite ja känner att ja behöver det :)

ikväll blir det en kväll framför tvn
solsidan,wallander,bigbrother....

Kommentarer
Postat av: Tess

Nää, stackars! Så som du sett fram emot detta :(

2011-02-27 @ 21:17:40
Postat av: Ann-Sofie

Låter onekligen som om det suger hårig hästballe! Hoppas att du inte blir dålig och får en veckas skööön semester!

2011-02-27 @ 22:14:00
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0