.....bilder.....

8) en person som ja saknar...
ja har inget kort på honom faktiskt men de e min drömprins :)
vet ju inte vem det är ännu!!
 (fast ja kanske har mina funderingar! å ni som vet inga namn här tack!! :)


9)någon i min släkt....
detta e min fantastiska mormor!
hon betyder förbannat mycket för mig!! hon har alltid funnits för mig
å ja kan typ prata me henne om allt :)
som ni ser e hon fortfarande jävligt me,hon har ganska koll på mode,
gillar att piffa till sig lite innan hon går ut,älskar typ idol å sånna program
å de hon tycker e roligast e när jurryn e lite elak :)
i 80års present fick hon layd gagas cd... ja ni hörde rätt min
snygga mormor e 80 år gammal..syns det eller?!
damen brevid e min mormors syster  hon e stört cool :)


9) nån ja tycker e väldigt snäll...
oj de finns verkligen väldigt många!!
de kan ja fan inte välja!! helt omöjligt!!

eller jo föresten ja vet en som e lite snällare än alla andra!
hon pratar aldrig skit eller illa om folk inte ens på skoj :)
en gång för många år sen va i på ett läger å de va bestämt innan lägret att vi skulle filma massor
å sen skulle bob som inte va me på lägret klippa ihop allt matreal vi filmat till en film
så då kom vi på att vi skulle retas lite me honom ...så...
vi e fyra stycken som sätter oss på en gräsmatta å lossas att vi glömt stänga av kameran å så pratar vi illa om bob,typ "de e ganska skönt att bob inte e me,han pratar ju så mycke"
"han luktar ju ganska illa"
"å han e ju ganska tjock"
sen sa vi inget om detta utan gav bandet till bob,å nån gång SENT en natt sitter bob å redigerar
å har spolat tillbaka för å höra om vi verkligen sa de han tyckte att han hörde,många gånger spolar han tillbax :)
ganska taskit faktiskt! men tanken va ju att vi skulle ha berättat men de glömde vi :)
-då i alla fall så va denna snälla människa med å hon mådde så dåligt för att hon va me
å hon hade så myckle ångest :)
ja har nog aldrig hört jullan säga nått illa om nån :)
söt e hon oxå min lilla em-unge :)

å här kommer även en bild på stakars bob (bilden e ur de där mörkt-avslappnat-ansikte-albummet :)


hahaha ser ni vilken kul bild hahahahha :)

Kommentarer
Postat av: emma

hm jag vet :D snart kan du nog lägga in bild på honom ;)



åhh vad söt mormor :D



kram

2011-02-25 @ 17:33:49
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Anonym

haha idag vet jag dock inte om jag hade handlat lika dant :P jo de hade jag nog :)

2011-02-28 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0