bloggsvar i bilder :)

hum en bild utanför listan men som talar för att emmapemma
har tagit sig tid med att läsa igenom min blogg
OCH NI ANDRA LÄR ER NU!!! KOMMENTERAT INLÄGGEN!!! :)
ja har sagt de förr å  ja säger de igen..alla borde ha en egen emma :)



har försökt att svara jullan på hennes blogg men vet inte om de gick så bra,så tack!!
de har du nog inte sagt förut fy skäms ;)
ja gillar faktiskt oxå mina ögon! en av ganska få saker ja e nöjd me :)



tess ja e nog ganska lik min mor oxå eller ? :)


för å inte tala om hur lika varandra jag å min bror e  :)





Kommentarer
Postat av: emma

Åh vad fin den sista bilden var :D

alla var fina men älskade den sista :)



ska börja kommentera mer nu ;)

promise

2011-02-24 @ 09:22:06
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Tess

Haha, ni va sjukt lika när ni va små! Nästan samma människa i olika åldrar/kön,haha! Ja du är ju inte direkt lite olik din mor heller. Jag skulle säga pappas ögon å typ resten mamma ;)

2011-02-24 @ 10:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0