ja har inte heller kalsonger på mig...

urusel uppdatering kallas de ja pysslar med!!
men asså ja har jobbat som ett as hela helgen,å min arbetsplats har
verkligen vart helt uppåner tackvare att ica har bytt lager (till ett mindra så dom inte får plats smart?!)
å dessutom eller kanske snarare samtidigt så har dom haft dator haveri,brist på bilar å chauförer å dessutom
har de vart snökaos....man kan väl säga att leveranserna vart jävligt sporadiska å när de kommit grejer
så har de antingen kommit typ en bur i stället för 15 å sen såklart så har de kommit 25 bur på mina pass..
där fick ja för allt ont ja gjort lixom!! :)

trots detta så kunde ja inte motstå -när inbjudan kom-att ta mig till mina vänner å ha de trevligt :)
ja hade en jättetrevlig lördag även om de blev lite sent me tanke på trötthet å jobbhelg,
men ibland ere ju svårare att bryta upp :)
 
under kvällen diskuterades det bla min "framgång" hos svarta,mörk män eller negrer ,afrikaner eller va ni än vill kalla det för... de slår aldrig fel de e lixom där min tjockröv går hem lixom :)
å va händer? jo ja ringer en taxi på morgonkvisten
-inte för att de e långt att åka utan för att ja e astrött å de e -25 grader ute!!!-
mannen som kör är svart,å efter att ha åkt ca 200 meter informerar han mig
-från ingenstanns- att han inte har några kalsonger på sig..
ja funderar på om ja hört rätt men behövde inte fundera många sekunder
då han straxt säger det igen ,varpå ja säger
"spännande, va kallt för dig! du kan släppa av mig här tack! "
han stannar inte utan envisas med att han ska köra mig hem..medans ja betalar
berättar han att han slutar nu å undrar vad jag ska göra...
ja svarar att ja ska gå upp å somna brevid min man,en liten vit lögn ibland måste man väl få dra till med eller??!!
HELT SJUKT!!

veckan framöver e ganska planerad.. jobb on-fr
lördag måste ja packa å sen hjälpa thess pappa me flytt å sen ska jag vadörrvakt
å nån sorts vuxen tror jag på min bäbis 18års fest :)
allt för dig bebbe!! ♥ hoppas att de blir en superbra fest å att de inte kommer massor av objudna snorungar
kaxiga hubbabubba fjortisar kan ju lätt få mig lite lätt ur balans :)

sen drar ja till saxnäs tidigt söndagmorgon...ja skulle tomhävda lördagnatt :)

Kommentarer
Postat av: emma

tack min andra mamma :D

det värmer att du ställer upp,

pinsamt bara att du ska se mig full hehe . . .



puss

2011-02-23 @ 23:02:36
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0