de borde va lag på att alla skulle ha en egen sara!

senaste veckorna har vart hårda!
har fått tillbaka besvären som ja hade innan å under jul
-eller egentligen har dom aldrig försvunnigt helt men dom har blossat upp igen
till ett stadie som ja vägrar att anpassa mig till!!!
mellanjärdet,magen å bröstet värker,pullsen e helt flippad
-kan vakna mitt i natten av att hjärtat rusar-
känslan av en klump i halsen som vägrar att försvinna
hela halsen-luftrör å svalj å strupen krampar
de hugger å sticker i bröstet,ja e sjukt trött...
ju mer ja tänker på det å nojjar ju värre blir det!
å ja vet att de e psykiskt,ångest å en dålig cirkel
en cirkel som inte går att komma ur lixom...
dom sista dagarna har vart värst! försök att somna när halsen krampar lixom! :/

idag fick ja nog å ringde min fina fina sara
sara jobbar som livscoatch  å me kbt samt mindfulness å mycke mer
titta in på hennes hemsida de finns massa bra grejer där,om man vill jobba lite me sig själv
å om man vill må bättre i själ å sinne!! http://www.livscoachsara.com/
för övrigt e sara fantastiskt duktig på de hon håller på med!
hon har stor empati för andra människor å hon vill folk väl,hon vill hjälpa folk
å hon tror på de hon gör!
när ja ringde å sa att ja behövde hennes hjälp, tog hon sig tid direkt,
även fast hon va jätte trött å påväg i säng :)
ja e helt övertygad om att hon kommer kunna hjälpa mig,hjälpa mig att tänka rätt
å lära mig att sätta stopp för de som händer..
för de som e klurigt när de e "psykiskt" e ju att de inte direkt finns nån medicin
(bortset från psykpilller å de vägrar jag!)
nä här måste man jobba själv,hitta bakrund å varför,hur,när,var...osv

sara gav mig nya sett att tänka på och verktyg för att ta reda på vad hur å varför :)
hon har givigt mig lite läxor som ja ska tänka på nu ett par dagar framåt
å sen tar vi de där ifrån...

faktum är att jag -om ja jämför med igår- känner mig bättre bara efter att ha pratat
me sara, bara att få förklara å få veta att de e vanligt å få svart på vitt att de
går att bli av me skiten -men de krävs ju en del jobb så klart-

ja e så glad över att sara e en av mina vänner, vilken tillgång lixom!! :)
dessutom e detta oxå ett bevis på att om man e god mot andra å om man hjälper
å ställer upp för sina vänner så kommer det förr eller senare tillbax!!!!!


detta hittade jag å blev sugen som fasen!! detta tror ja e nått för mig :)
attans osis bara att man inte e rik som ett troll :)
men å andra sidan ska man försöka va försiktig med att sätta ett pris på sin egen hälsa!!!!!
man har ju bara ett liv lixom!!!
måste luska lite i detta när ja pratar me sara nästa gång!!!:)

http://livscoachsara.se/index.php?option=com_content&view=article&id=34:retreat-i-tunisien&catid=1:nyheter

hon e sjukt vacker oxå min sara!! å hon har ett hjärta av guld
(å hon e skyldig mig ett pojkvän hahah)
puss påre!


Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du mår bra emma eller att det blir bättre <3

2011-02-17 @ 10:51:53
Postat av: emma

hoppas det e bättre nu och bra att du har henne som e duktig på sånt :)<3

2011-02-23 @ 23:03:49
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0