14/2 =tjäna -pengar-på-jippo-dagen

egentligen va detta en kommenter på en status på fejan
men jag tycker att jag lyckas beskriva "alla hjärtans dag"
väldigt måland  så ja delar me mig här oxå :)


ärsh de e ju bara ett sett att tjäna
-pengar-på -skit-som-kan-kosta-massor
-av-pengar-å-va-ganska-fult-
eller-smaka-äckligt-för-
folk-köper-det-endå-för-att-dom-måste saker ...



för ett par år sen tog våra snuskiga gelehjärtan slut under denna dag
vid stängning kommer de in en kille å e helt hysterisk för att dom e slut..
ja svarar att vi har gelehallon bland lösgodiset
(smakar ju lika dant  :) )
å han bara skriker rakt ut...
om ja inte har ett sånt där jävla hjärta me mig hem får ja inte komma in,hon släpper inte in mig.....

så alltså jippo

men asså kärlek e ju vackert de e bara daghelvettet som ja tycker e överskattat!



Kommentarer
Postat av: Embla

Gillar

2011-02-14 @ 13:11:10
URL: http://frokennoten.blogg.se/
Postat av: Embla

2011-02-15 @ 11:47:55
Postat av: Embla

Förtydling: att du beskriver dagen så sanningsenligt :)

2011-02-15 @ 11:48:34
URL: http://frokennoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0