nattligt bladder

ja har kommit till insikt...eller så e ja bara låg å kall å less ...
ja hävdar ju alltid att ja har så jävla mycke vänner! -å de har ja oxå!
å de e bra vänner!
dom flesta har ett par riktigt goda vänner å sen ett jäng kompisar,polare,å bekanta,samt lite ytliga vänner..
ja har många riktigt nära vänner,vänner som ställer upp till 150% om nått händer
dom skulle offra mycket för mig precis som jag för dom,detta är något ja byggt upp,å kämpat för i många år !
min trygghet å miin säkerhet... men hur bra de än är då funkar de inte riktigt i vardagen!
alla har ju sitt liv! dom flesta ar partner å familj...dvs jag e ensam!
ja har vart ledig både fr-lö kväll å ja vet att saker å ting hänt runt om mig,
men jag har inte vart inbjuden eller tillfrågad å de mina vänner set svider!
ja vet att de fortfarande e mina vänner men ja e inte alltid inräknad å de gör ont!
igår kände jag mig ensammast i hela världen,å även om jag har hur mycket vänner som hellst
så kommer jag alltid känna mig ensam enda tills ja hittar kärleken
för med äkta kärlek så är du inte ensam :)



ja frågar mig oxå om de värt att ge så mycket av mig själv om ja endå inte får det tillbaka?!
varför ska jag va snäll,ställa upp,skutsa folk hit å dit,låna ut pengar,lyssna på folks problem,
muntra upp,lägga tid på eller what ever! va e meningen om de endå inte kommer tillbax??
ja e less på att ge av mig själv!
ja e trött på att jaga vänner me luren! varför ere alltid jag som ringer??
alla vänner som har barn å inte orkar prata för dom e så himla trötta...OCH!
ja e oxå trött men man får ju ge lite av sig själv!



äh skit samma! ingen kommer nånsin förstå mig! ingen kommer förstå hur viktigt det är me lojalitet
för mig! hur viktigt det är för mig att få bekräftelsen...tro inte att ja e så jävla stark!
ja e inte stark nånstanns!


Kommentarer
Postat av: tess

Lojalitet är fan typ viktigast av allt tycker jag!

Har oxå haft vissa där d känns som att bara jag ringer...jag har lagt ner..varför lägga energi där...näää!

Å bara för att man har familj/barn så borde man ju faktiskt orka ringa sina vänner..annars e de ju faktiskt dom som går miste om något, hur kul e de sen då..visst man har sin familj, men vad är livet utan vänner oxå..!?

Lite djupa ord såhär på söndagsmorgonen,haha ;)

2011-02-13 @ 10:27:05
Postat av: emma

tess ja håller me dig!!

sen finns de ju dom "vänner" som jagar en dygnet runt oxå å de e ju ännu värre hahahah :)

2011-02-13 @ 15:18:07
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha! Ja fy fan ;) Hellre sällan än 10 ggr/timmen ;)

2011-02-13 @ 19:17:45
Postat av: Ann-Sofie

Men alltså, du får inte skriva såhär för nu får jag dödsångest att jag inte ringer, att vi inte ses så ofta som jag skulle vilja egentligen och för att du känner dig ensam. =(

Jag VET att jag suger hästpung på att höra av mig, till alla jag känner. Det är därför fejjan är bra ;)

Men jag gillar icke att du känner sig övergiven, för det vill jag verkligen inte tro att du är!

Äh, nu börjar jag svamla.



Du är bäst, och förtjänar det bästa. Kram!

2011-02-13 @ 22:18:07
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0