stillsamhet

haha ja hade ju tänkt att ja skulle aktivera mig denna helg å umgås me vänner
å ha kul...men de blev ju inte riktigt så ju :/
har inte klivit utanför dörren sen ja kom hem i fredags
bortset från balkongen..där ja iof sig inte vart sen igår vid den här tiden
inte ofta man inte röker på ett helt dygn :)
kvällen kommer att spenderas me mina två polare soffan å tv`n...
å sen sova många timmar så man pallar me veckan som man har framför sig..
jobb på måndag
kontraktskrivning å credo på tisdag + röjning av lägenheten inför...
lägenhetsvisning på onsdag å jobb
torsdag e de wallmans salonger som gäller
å sen jobb fr-må :/
om två veckor drar vi iväg på läger! de ska bli riktigt härligt
jag å min varma choklad ska ta de grymt lugnt i värmestugan :)

här e saxnäs fjällgård tyvärr en sommarbild! ja hatar snö men i saxnäs ska de va snö!



lugn å ro stillsamhet får man här,samt tillhörighet,vänskap å uppladdning av batterier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0