lite ska man ju retas med varandra...

btw måste visa bevis på den nya "kuppen" ni vet jävulstyg som man kan göra på nätet
mot sina vänner,de ska va harmlöst å kul lite me glimten i ögat lixom :)
först kom ju typ
fejsrejpen
alltså passa på när din polare e på muggen eller tjuvtitta på lösenordet när hon/han loggar in
eller sno luren..... å skriv en lustig fb status :)
de e alltid lika roligt moahahahah
sen kom ...
fejsrejsen
 okej den e inte alls lika stor å har lika stort feste i världen,men den körs hårt i mitt jäng :)
detta e nått du gör om du haft en ganska vild  å lång diskussion på fejan,typ på ett kort eller en status eller
va som hellst...ta då bort alla dina kommentarer å vips ser de ut som att den andre pratar me sig själv :)
de e skitzo varianten ..
man kan även välja att bara ta bort vissa kommentarer, då ser den andre mest dum i huvudet ut :)

ett par bloggrejpar har man ju även sett
de e ju som ni förstår detsamma som fejsrejp fast på nåns blogg...kräver kanske lite mer tid
men de kan ju bli skitkul! :)

de senaste i ett av mina kompisjäng e fejsljug
ja hatar ju den här check in grejen på fejan,tycker att de e helt meningslöst och oxå fett iriterande
då jag har vissa kompisar som  checkar in på sin hemadress varje gång dom kommer hem
vissa gör det 3-4 ggr om dan - va e grejen lixom????
ja har diskuterat de lite me vissa vänner -som tycker att de e skitkul?!
å min anti inställning lädde till att ja blev taggad i en incheckning helt i osanning!!
de har sedan startat nån sorts kupp å här om dan när ja loggade in va ja heltplötsligt på jävligt många restauranger samtidigt..vet inte om dom försöker pika mig om att ja e tjock?!!!

ja svarade me att tagga dom i påhittade statusar..detta resulterade i att min profilsida såg ut så här....



ja va säger man ?? de blir inte roligare än va man gör det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0