här kommer lite fler bilder...

en bild på mig....


en bild på nån i min familj.... mor å bror vill ju inte va me så här kommer en bild på min far
ty han kommer nog inte säga emot :)


bilden hänger lite ihop me nästa bild som ska föreställa en konstig tid i mitt liv...



bilden e tagen uppe vid kyrkan våren 96 tror jag (möjligen sommar/höst 95)
en lycklig tid då ja träffade några av mina närmsta å bästa vänner
vi hade jävligt kul!!
hade ja vetat då hur mitt liv skulle se ut bara nått år senare så hade jag kanske spenderat tiden annorlunda?!
bilden e tagen med thess som fortfarande e min närmsta vän å här va livet enkelt :)
visst min pappa va ju sjuk, men han skulle ju bara få ett nytt hjärta å sen skulle ju allt bli bra...
de blev ju inte riktigt så!!!

ni får en bild som inte e me på listan ...


Kommentarer
Postat av: Julia

vet inte om jag sagt de förut men du har verkligen fina ögon! :)

2011-02-23 @ 19:09:50
Postat av: emma

fyfan vad fin du e emma :D

och tack för att du finns med den mest god hjärtade människan på planeten <33

2011-02-23 @ 22:58:47
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: tess

Man ser ju vems dotter du är iaf :)

2011-02-23 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0