de suger!!!!

har funderat lite på de där med att "ha ett liv"
idag hoppade finaste sarah in på jobbet laddad för ett jobbpass
(de va ganska länge sen vi sågs-aldeless för länge sen!-)
sarah va fylld av energi,glad,positiv,smittsam :) precis allt de där som ja älska henne för!
eftersom att hon va tidig å jag hade lunch så kunde vi sitta å snacka lite innan hon började
så vi prata bla om hennes senaste resa till usa ,hon kom hem för ett par dar sen
å hon hade haft de toppen (grattis till vinsterna)
hon pratade om sol,värme,skoj,party,dyra klockor,snygga killar,tävling osv osv
när hon sen frågar
-har du nå kul å berätta då?
så insåg ja att mitt liv e så jäkla prutt tråkigt å deprimerande just nu!
ja e så jäkla less på typ allt! ja har ont överallt!
ja har läskiga känslor över min hälsa-på riktigt altså- men ja vågar typ inte gå till läkarn :)
nåväl bla bla bla bla
kontentan e att idag satte ja stämpeln på mitt sunkiga liv me att tvätta en fredakväll!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men älskade! Det sista jag vill är att du ska må dåligt! förlåt för att jag fick dig att känna så, det är inte det jag vill!!!! :'( Snälla gå till läkaren, för å checka att allt är lugnt! Och även om man får nån typ av diagnos, så lyfts sedan en sten från hjärtat eftersom man då kan utgå ifrån situationen utan att vara orolig, du vet vad jag menar.... förlåt igen min älskade vän, kram Sarah

2011-02-05 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0