de e på fejan de händer!

 diskussion på fejan pga minstatus :)
ps ja skratta så ja höll på att dö över magnus komentar hahahah


Emma asså datatvillingarna i "sveriges värsta bilförare" måste ju va på skoj! eller dom kan ju inte bara va på riktigt,helt omöjligt!! å om så hjälp! 

 

 

Carla Dom e ju stört sköna! :D

 

Emma muppot som släpper ratten å håller för ögonen i varje övning e ju inte heller helt 100 i huvudet

 

Carla Näe hon skulle behöva en tablett eller två...men "De gotländska jucket" då? va tyckte du? :)

 

Magnus Jag kommer ihåg när din blinkers inte fungerade. Då bankade du, med en cig i munnen, på din instrumentbräda så att den skulle blinka.
Skulle det kunna vara nåt för tv-programmet i fråga? ;-)

 

Emma

hahaha de minns jag! men visst fick ja igång den?! ja har för mig de i alla fall....fast de bästa ja har gjort va nog när avgassystemet skramlade mot (?) nåtannat ..de lät skitilla så ja tryckte dit en icatröja å sim salabim tyst å skönt!
ha...hah men magnus ja e ju fan ingen dålig bilförare bara för ja har haft skitbilar snarare bättre bilförare?! :)

 

Emma carla de gotländska jucket va sådär... bästa va de två bildödarna på slutet :)

 

Carla Hahaha Emma, där ser man. Ska ha det i åtanke nästa gång jag har problem med bilen. Då ringer jag dig ;)

 

Emma haha ja gör det ...eller inte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0