två favoriter å jag

hemma efter några fantastiska dagar uppe i norr!
har blivit så bortskämd me supergod mat,1000 ton av skratt å galenskap å fantastiskt sällskap!
han kan konsten att alltid få mig att skratta! å ja mår alltid bra i hanns närvaro!
vi e som tvillingsjälar, helt sjukt hur lika vi funkar å hur lika vi tycker å tänker :)
nu känns de sjukt TOMT! saknar att ha nån å diskutera programmet på tvn me,saknar nån å mobba :)
saknar nån å klia i håret,
men framförallt saknar ja min ödmjuka,smarta,godhjärtade,djupa,kärleksfulla vän!
sånna som han växer fan inte på träd,han e en sån man håller i när man hittat!

tack hjärtat för att du e du!


bland de roligaste som hände under resan stog nog ändå bäbis för å de hände direkt då vi nått vårt mål :)
vi får våra väskor å börjar gå mot utgången då en okänd man börjar ropa efter oss,han stoppar bäbis å säger
" du ja tror att du har min väska!" å så va de ju oxå hahaha ja höll på att dö av skratt!

där har vi en till som ALLTID får mig på bra humör!! min älskade bäbis me de finaste hjärtat i världen!
hoppas att hennes nya kärlek  fattar vilken enastående tjej han har vid sin sida!
idag va äntligen bäbis hos oss (mami å papi) å käka lunch å snacka skit innan flyget
å jäklar va vi har skrattat!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0