ett bölmonster har tagit över mig idag....

har en riktigt dålig dag idag!
känner mig typ ensammast i hela världen!!
telefonerna e helt tysta (vilket kanske e lika bra)
kommer lixom inte ur soffan idag,tårarna rullar utan nån egentlig anledning
å ja känner mig sjukt o-omtyckt...
ni vet känslan när alla andra runt omkring än har någon men man själv e ensam,
man vet att men e typ välkommen men alltid som tredje hjulet!
som den där jäkla amöban som gör att middagsborden blir ojämt å fult dukade,
man ställer till me hyttproblem på kryssningen,å man står som ett ensamt fån vid sista tryckaren på discot!

vännerna minns än lixom bättre när deras liv e ensamt å skit för då duger man
då e man viktig!!
eller på fyllan,då e man jäkligt soft fan ...
känns sjukt att mitt liv (idag) e skit för att mina nära å kära e lyckliga å mår bra!
något som ja gläds över såklart...men....

ska ta mig ur soffan,sätta på hög musik å köra en rikti storstädning!
å sen ska ja göra en rikti storstädning av mig själv,minimum 1 timme i duschen!
önskar sååå att ja hade badkar!!!
sen ska ja laga en god sallad! å så ska ja nog sova tidigt!

känner mig oxå ganska förvirrad då en gammal kärlek har dykt upp! IGEN! :/
så många gånger som vi har sagt "nu kör vi på riktigt" å sen har nån av oss alltid fått panik å backat
vi e som laddningen mellan två sånna leksakståg när vi ses,vi lixom drags mot varandra!


vi har sårat varandra så mycket genom livet,men oxå älskat varandra! men....
ja har vänner som säger typ
"men emma för helvette kliv inte på DE tåget igen! pröva nått nytt, flyg,ta bussen va som hellst
men inte de tåget! du kommer att bli sårad å bränd igen!!!!"
å va gör jag? jo ja charmas av hanns ord å löften ....
ja hatar verkligen tomma löften! spelar ingen roll vem som ger dom!
gör inte planer me mig om du inte vet att du kan/tänker hålla dom!
säg inte att du ska ringa om du vet att du ändå alltid glömmer!
säg inte att du älskar mig om du ändå inte tänker visa det! ja tror inte på ord,
å ja kan absolut inte ta dom till mig, så ord e meningslöst om du inte får mig att känna orden!

e nog tillbax imorn- förhoppningsvis på bättre humör mutter mutter så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0