välkommen!

dagen räddades något av dom goda nyheterna som kom på eftermiddagen!
15.06 fick släkten ett nytt litet tillskott då min kusin födde en dotter :)
första gången på länge som ja får ett sms som innehåller huddinge sh å nått bra !
senaste året har de ju mest vart -ligger på sjukan igen....
fick en skitsöt bild skickad till mig men ja får inte över den till datorn
så sorry men ja kan inte dela me mig...


har oxå pratat me emma i telefon på kvällen å pratat lite om nyår..
ser fram mot det som fan! lugn å ro, go mat,fantastiska vänner!
bara dom bästa,dom som ja vet alltid finns för mig!!
lisa medelade att hon ska hänga på oss oxå å de e ju najs för då e ja ju inte solo för hon e ju min man :)

nu ska ja kolla på snuten i hollywood 2, en film som min farsa älskade!
vi har säkert sett de 100 gånger tilsammans :)
känner mig alltid nära min farsa när ja kollar på våra gamla favvofilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0