ny människa lixom!

har senaste tiden haft värre sömnproble än vanligt...natten mellan on-to tex
va ja svintrött å gick å la mig vid 0130 (jävligt tidigt för att va mig) trotts att ja va sjukt trött
så va de omöjligt att somna ja bara låg å snurra! somnade väl typ 06 :/
de e typ såhär de har sett ut ett bra tag....

igår pratade ja me min fantastiska vän sara, min livsguru va de gäller allt!!
vi pratade nån timme om allt å inget -som vanligt-
ja nämde mina sömnproblem,å fick direkt en hel bunt me tips å råd
hämtat från kbt för sömnproblem
igår stängde ja av tv å dator kl 01 , tog en lång varm dusch å gick å la mig
kl TVÅ släckte ja lampan å somna på stuts å seen har ja soviti fosterställning
i ÅTTA TIMMAR utan att vakna å utan att röra mig !!! nu e ja förvisso jävligt sne men hon har säkert tips till de me :)
börjar kännas som att de e dax att börja pröjsa sara snart -som alla andra får göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0