ibland blir jag mörkräddare än annars :)

hahahahahahhahaahaha
ja hittade den här kommentaren på "icas sida"
på fejan
asså jö höll på å dö när ja läste den!!
ja undrar ju va de e för fel på folk???


"Köpt Icas inläggningssill 420 gram,för att själv lägga in.
Står på burken att den väger 210 gram avrunnen vikt.
Jag vägde sillen och döm om min häpnad,den vägde bara 192 gram.
 Alltså blev jag lurad på 18 gram.Vägde den flera ggr men fick samma resultat.
Tjänar ni inte tillräckligt utan att fuska. Vad har ni att säga om detta?Besviken på Ica."


frågor ja ställer mig efter detta är:
1. väger å räknar människan allt hon handlar
(i så fall SÖK HJÄLP!)
2.kan det vara så att de e fel på hennes våg?
(näää dumt av mig! en kund kan ju aldrig ha fel...:/)
3.undrar om hon på riktigt räknar så att de e 200 tops i lådan??
(hur reagerar hon om de e 203 st fest?!)
4.har hon ett liv?
(öööh nej!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0