jäkla machokister e va ni e! :)

ja pratar ju väldigt mycket me folk omkring mig å lyssnar på en hel del problem...
många e rellaterade till kärlek å sånt :)
de ja blir så frustrerad över e att så många runt omkring mig dras till, å lägger så mycke energi
på IDIOTER!
å detta gäller ju både mannsfolk å kvinnofolk!!
varför vill man bli behandlad som skit? å varför vill man vara me nån som inte
vill ha en riktig relation? varför vill man bli förnedrad å fråntagen delar av sitt egenvärde?
varför låter sig så många "bara bli påsatta" av nån dom gillar som fan, bara för att "de e bättre än ingenting"??
varför hålla fast vid något som är som gift,något som får än att må dåligt!?

vet inte hur många av mina vänner som ja hört uttala orden
" ja söker spänningen" eller " ja vill ha de ja inte kan få"
eller "ja vet att han/hon e skit men ja kan inte rå för det"
"en vacker dag kommer de bli vi" "han/hon kommer snart att förändras"

om man nu fortsätter å kliva på de dåliga å låta sig såras gång på gång på gång å sen må skit å ligga å kräla i bajs- så va fan gör de då! men lev me de sen!! sluta å beklaga er!!
alla gör vi våra val, å visst ibland kan de ju bli lite tokigt!! å de e ju ok, men man kan ju dra lärdom av det kanske??!! :)

ja har klivit på många nitar! tro mig! den ena värre än den andra :)
men ja tror att om man har sårat mig så drar ja faktiskt !
*hahaha mina vänner kanske e av en annan åsikt?? lätt att bli hemmablind lixom*
 men  ja tor inte ja låter  folk överlag behandla mig dåligt
eller jo många gör de kanske men dom e ju inte mina vänner lixom :)

ja söker bara äkta människor i mitt liv, kärleksfulla människor,bra människor!
ja har lika höga krav på mina närmsta vänner som jag har på kärleken -mitt livs kärlek...för de ska han ju va
annars kan de ju kvitta!!
behandla mig me kärlek å respekt! va 100% rak å ärlig, skippa bullshit,snacka ur skägget,skämms ALDRIG inför mig,skratta med mig, gråt med mig,diskutera me mig,lita på mig!

vänner har ja MÅNGA! men kärleken lyser me sin frånvaro..varför då kan man undra??
svaret e enkelt JA E INGEN IDIOT! :)
de borde finnas en dejtingsight där folk har fattat att dom ska söka efter de som e bra!
inga idioter får anmäla sig lixom! de vore toppen!!
patent på den iden √

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0