DÖDSÅNGEST DELUX

känns förjävla fint att ja va aptrött vid typ 0130 å faktiskt -HÖR Å HÄPNA-
gick å la mig! lycklig över tanken av att ja skulle kunna sova 10-12 timmar
vilket skulle vara sjukt behövligt efter några veckor me sjukt dåligt me sömn
å en helvettesvecka framför mig...

somnar till å vaknar av att de kliar i halsen så ja hostar som ett mongo,
ja kan inte andas tårarna strömmar,näsan täpper igen -ännu mindre luft
DÖDSÅNGEST!!
-hur lång tid tar det innan nån saknar mig å hittar mig om ja dööör????
rusar in på toa å hostar så ja kräks-fortfarande dåligt me luft
armarna börjar domna - tvingar i mig vatten å tillslut ger rethostan me sig!

HATAR NÄR DE HÄNDER!
jävligt svårt att komma till ro för att sova efter en sån grej!
men lyckas somna till efter en stund,,, för att åter igen vakna
å gå igenom samma prosedur igen :/

nu har ja givit upp å laggt mig på soffan å hoppas på att somna
å me tanke på vilkn jävla skit de e på tv så lär ja ju kunna somna!!
hoppas halsen sköter sig  nu för två näradöden upplevelser per natt får fan räcka!!!

fridens på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0