DETTA TRODDE JA ALDRIG :)

FÖR ETT TAG SEN HITTADE VI EN PRODUKT I AFFÄREN SOM HADE GÅTT UT I DATUM..
ÄVEN OM VI VET ATT DET INTE E NÅ FEL PÅ DEN SÅ FÅR VI JU INTE -ENLIGT LAG- SÄLJA DEN
EFTERSOM ATT DE VA ETT JÄNG SÅ DELADES DOM UT BLAND OSS BRUDAR :)
JAPP DE E EN BRUDGREJ SÅ DÄRFÖR FICK VI TJEJER...
DE E EN FORM AV GEL SOM STIMULERAR PLATSEN DU SMÖRJER SÅ ATT SÄGA,
PERSONLIGEN TRODDE JAG ATT DE VA SKITSNACK,MEN MIN SÖTA EXTRA MOR PROMOTADE DEN VÄL
SÅ JA TOG ME EN HEM Å SJÄLVKLART PRÖVADE JAG :)
SEN VA JA TVUNGEN ATT SKRIVA ETT MEDELANDE TILL MOR,ASSÅ MIA :)



emma till mia
nu har jag prövat å de va ju trevligt :)

Tessi 
Ica presenten lr? haha :)

Emma 
haha ja,skönt att veta att mia har värsta förådet om den tar slut :-)


Mia 
Förråd?

Emma 
ja du roffade ju åt dig typ fem st :-)

Mia 
Fyra. Vem har sagt att det finns kvar? Mohaha.


Emma 
inte ens du är så hååårny!


Mia 
O.K. Du får såklart... Jag tänkte att det inte skulle slängas åtminståne. 
Bra att du gilla. Omväxling förnöjer. 
Gå och lägg dej bäbis! 

 
Emma 
haha puss bästa mor!  

HÖRNI KVINNOR SOM E HÄR Å LÄSER,DETTA E JU INGEN MIRAKELPRYL
MEN DEN GÖR JU HELT KLART SAKER Å TING LITE SKÖNARE LITE MER Å LITE MER INTENSIVT!
DEN HAR INGA NACKDELAR SÅ FÖR MIG E DET I ALLA FALL EN KEEPER :)


TRODDE VERKLIGEN ALDRIG ATT JAG SKULLE TIPSA OM SÅNNA HÄR GREJER
PÅ BLOGGEN :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

De kanske jag borde pröva haha ;) kram

2011-04-07 @ 11:52:04
URL: http://Missperfect.devote.se
Postat av: emma

klart du ska pröva annonym!

2011-04-07 @ 22:25:13
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ursäkta min okunskap....men VAD är detta? Nyfiken gul....

Kramen Emma

Maila på fejjan....

2011-04-22 @ 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0