nytt avtal :)

min bäbis blev 18 å sen började det hända en del tokerier !
min allra finaste dricker ju som en jävla svamp å där alkoholen kliver in
flyger vettet ut så att säga :)
visst de e ju jävligt underhållande att höra alla tokstorrys när vi jobbar men ibland gör hon mig helt mörkrädd!
många gånger garvar jag så ja gråter för hon e ju världens härligaste,sötaste å roligast
men idag fick hon min speciallite -den hela raka sanningen!
du e ung å naiv å när du super försvinner allt vett!-

hon kom sen fram till en egen lösning å hennes fantastiska ide för att bli mogen (hennes egna ord)
är att hon ska dricka mindre eller inte alls (ganska luddigt)
hon ska bli mogen å förbli singel,å jag ska träffa en man å gifta mig å sen ska vi addoptera henne....
 tror jag haha ja kan ha snurrat till det då de va ganska
många olika ideer :)
hur som hellst... om hon nu inte sköter detta så ska hon varje gång hon träffar mig kyssa mina fötter :)
hahaha ja vill poängtera att detta e hennes ide å ja har inget finger med i spelet!
nå väl kommer nån me ett sånt här avtal så gillar jag det å sen promotar jag det hårt! överallt!!
så.......

när emma lägger ut statusar på fejan så varnar jag :)

                                     emma:  Fest med black army
  • 3 personer gillar detta.
    •  
      Emma ..... glöm nu inte vårt avtal, vill oxå påpeka att ja inte tänker tvätta fötterna!
      Hum undrar om ja ska ta årets första barfotapromenad ikväll haha :-)
      för 6 timmar sedan


      för typ en timme sen lägger hon upp ..."Nice med min egna fyllecell"
      straxt efter att hon lagt upp några bilder där hon inte ser helt nykter ut :)
      de skulle hon inte gjort!!nu har hon fått ett medelande med en bild hahahah


      fortsättning följer! natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0