sl=hallik :)

nästan varje kväll delar jag buss me en man som e ganska snygg å trevlig
vår relation startade förra onsdagen då föraren till bussen va sen..
ja gjorde som ja brukar,ja tände en cigg :) ja asså de e ju almänt känt att om man väntar på nått som e sent å tänder en cigg då jävlar kommer de som e sent ...
me´dans ja står där å röker kliver de fram en man till mig å frågar om han får köpa en cigg av mig
ja ber honom att stoppa undan pengarna å medelar att ab mig får man en cigg helt gratis men som straff får man röka menthol hahahah
när han tänt sin cigg står han kvar å vi börjar prata...
vi pratar lite jobb å studier å lite allt möjligt,sen dyker föraren upp typ 10 minuter senare å vi går skillda vägar :/
men sen ses vi ju typ varje kväll,han ler alltid å vi hejar eller vinkar alltid åt varandra :)
han e söt!! hum undrar om man ska lägga in en stöt ?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0