tisdag

igår hade ja en riktigt härlig dag me emma å hennes söta småtjejer
sen åt vi gott ihop på kvällen å då fick bror oxå va me :)
emma va snäll å såg till så ja komm till kungenskurva å fick köpa mig en ny video-dvd
å dessutom fick vi garva lite ihop! de e lixom svår för oss att få ihop tid att träffas på
när ja jobbar som ja gör å hon har två barn ...
jäklar så söta dom e tjejerna!

här kommer en bild på emelie som fylde 2 år i januari
hon har blitt så stor sen lillesyster kom :)
hahah hon lipar faktiskt för att ja uppmanade henne (måste ju lära henne lite sattyg :)
hon kallar sig själv för busmajja :)


lillesyster melina e ju pytteliten :) eller egentligen inte för hon vägde ju faktiskt ½ kg
mer än va emelie gjorde när hon föddes, men nyfödda e ju alltid små!
de e alltid nästan lite läskigt att hålla i dom för man e typ rädd för att dom ska gå sönder :)
igår kom emma in me melina i köket å sa
"här varsegod ja måste på toa" varpå jag typ jaha okej öh men hallå hon har ju knappt kommit ut från dig ännu :)
hahah å då e hon ändå snart en månad hahah ojojoj ja älskar ju barn men de här me nyfödingar
e ja inte helt hemma me!!
men de va mysigt ja å melina diggar varandra å ja har redan lärt henne å visa finger :)
här ligger hon hos sin far








hos mamma e de tryggt!!


bebisfötter e ju fasen de sötaste som finns !!!!



ja fick även en fråga i går en fråga som gör mig stolt å tacksam
ett sort ansvar å hedersuppdrag!!
japp ägarinnan till denna blogg ska bli gudmor...ja eller fadder heter det ju numera :)
för mig e det en så sjukt ärofylld uppgift :)

Kommentarer
Postat av: Jullan

tack :)

Jag mår faktiskt jätte bra, är glad att jag flyttade, var ju så nervös när jag var hemma hos dig sist och precis bestämt mig.

Hur mår du själv fina Emma!?

PS, I sommar är att ses ett faktum!

2011-04-14 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0