inte trovärdig reklam för min del!!!

de rullar en reklam på tv för pro sensodyne tandkräm..
en brud som sitter å snackar om att den e sååå bra å ja ni vet....


me denna bruden natalie..
detta e min gamla tandläkare,hon slutade å öppnade egen tandläkarpraktik
ja fick då en ny tandläkare å hon e ganska förundrad över natalies skitjobb!
hon har fått göra om flera av natalies lagningar!!!!!
tex va min nya tandläkare på väg att bara putsa upp mina framtänder lite
eller eventuellt lägga lite vitare grejs på tänderna,för hon tyckte att dom va lite mörka efter att natalie lagat dom för nått år sen...
fast ja sen upptäckte dom ju att sopan natalie inte fått bort allt karies utan lagat ovanpå karies?!
stör mig att veta hur mycket pengar jag har pungat ut till sopan för dåligt jobb dom senaste typ 3 åren..
dessutom försökte hon få mig att sluta gå på tandläkarpraktiken där hon jobbade förr
å de e väl ok men  hon gjorde det genom att få mig att tro att hela praktiken flyttat!
fuuult,ja hatar ju folk som inte e uppriktiga!
varför inte bara säga typ
"du har ju gått hos mig i flera år,nu ska jag öppna eget,vill du fortsätta att vara min kund?"

så till er alla håll er borta från Natalie Dental...

Kommentarer
Postat av: emma bebis :D

fyfan vilken människa :O

du borde stämma henne!!

kram

2011-04-18 @ 20:59:40
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0