måndag

har vart å knäckt ryggen idag å hade gjort bra resultat från 28mm sne ner till 20 mm
så de går helt klart åt rätt håll :)
efter förra besöket fick ja nys om att tiden innan min tid (idag) va ledig så ja ringde frida å mer eller mindre
beodrade frida att ringa å boka tiden...å de gjorde hon :)
vi hade en trevlig resa dit å vi garvade åt hur jävla dåliga vi e (frida va 25 sne)
och håkan (kiropraktorn) bara skakade på huvudet :)
de va härligt att få lite tid me frida! ja har verkligen saknat henne i mitt liv!
vi va jävligt nära förr,jag å hela familjen umgicks ofta å jag å fridas man har ju känt varandra sen 94 lixom :)
tyvärr så blev de lite infekterat mellan mig å håkan..vi e absolut inte ovänner på nått sett,
å vi umgås utan problem om vi tex ses på nån tillställning osv men vi umgås inte som förr..
tyvärr så innebär de ju att ja inte heller träffar frida eller dom fantastiska grabbarna
å de e skittråkigt!
men idag fick vi i allafall lite girls time :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0