imorn kommer ja se ut som 107 :)

va hos min världsbästa kiropraktor idag! :)
han har så jävla skön humor å de gillar ja verkligenja e inte den som tycker att de e asnice att necka inför folk å dessutom inte typ kramas me "främmande" karlar i bara mässingen så att säga
me kramas menar ja ju då vissa sätt att knäcka ryggen på...ni som vart hos en kiropraktor förstår säkert va ja menar?!...men hos håkan tycker ja inte att de e så farligt för han har humor å han får än att känna sig
trygg å sen kaxar vi som fan mot varanda hela tiden så de e mest garv när vi ses :)
min rygg mådde ganska bra å håkan va stolt över mig å de känns ju bra!
dessvärre leder ju det till att han nu kan gå in lite mer på djupet å typ komma åt
å knäcka å strätscha kotor å muskler som han inte kommit åt förut :/
förra gången hittade han ju en muskelknut i min nacke som han kände sig manad att leka lite med
aj aj aj aj aj säger ja bara :) men skönt blev det
förut en gång så tryckte å massera han muskelknutar på mig på ett ställe där dom flesta inte har knutar
haha dvs insidan av låren jävlar i min bralla så ont de gjorde när han tryckte knutar typ i ljumsken :)
idag vare ju då dax för en liten röv stretsch,kort å gått kan man säga att håkan viker ihop ens ben
kollar ens vighet genom att pressa benet mot ens överkropp å detta gör han me sin egna kroppsvikt
ja asså genom att lägga sig ovanpå :)
ja just det medans han ligger där över en så greppar han tag i sidorna på bordet/britsen å håller
fast sig allt va han kan å så gäller det för mig att me all min kraft försöka pressa bort honom
hahahahaha gissa hur detta ser ut?! å gissa hur ont ja kommer att ha imorn!!!!!!
nåväl de blir väl bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0