lever du drömmen???

ja har aldrig vart speciellt kändiskåt!
eller ska sanningen fram så har ja sjukt dålig koll so oftast så skulle ja nog inte ens fatta att de e nån känd
människa jag tex expiderar på jobbet,tro mig de har hänt :)
ja anser att dom e lika mycke människor som alla andra å därför behandlar ja dom oxå som alla andra..
sen ere väl klart att man ibland höjer på  ögonbrynet om man ser/träffar/expiderar nån som man tycker e bra :)

men....

ja har en gammal klasskompis som fan har ett fett coolt jobb hon jobbar
för sony music med typ marknadsföring å har även hand om många artister både svenska å utländska..
ofta får hon åka å hämta artister på arlanda å spenderar massor me tid me dom...
för att inte tala om att hån reser mycke å går på massa galej :)
okej hon jobbar snuskit hårt! så de e nog ingen dans på rosor direkt!!
de roliga e att detta verkligen e hennes drömjobb vilket ja tycker e jävligt häftigt!!
hon jobbar oxå mycket me fans sidan dvs hon arrangerar träffar för fans å fixar signerade skivor,har hand om bloggar osv osv
-de va hon som hjälpte mig att fixa en signerad skiva från emd till en av mina kunder i julas
adam som pga sina sjukdommar har haft de jätte tuft i livet blev superglad för sin väldigt personliga hälsning från emd, å de va verkligen skitkul att se honom bli så glad!!
tack nina ja å emd förståss för det!!-
på fejan får man ju hänga med i ninas liv -som e helt olikt mitt eget :)-
hon kastar ofta upp kort på kändisar å de händer att hon själv e me på dom :)

oftast reagerar ja inte så mycket på dom mer än åh va kul att de går bra för min vän,
åh va kul att hon trivs å ser lycklig ut... :)

"snodde" lite kort från fejan (hoppas de va ok men många av dom ligger ju redan på hennes blogg som ja straxt länkar till...)













för nått år sen fick nina själv en av sina drömmar besannade :)
ja minns mellan/högstadiet när dom flesta brudarna va ganska nerkärade i
fem pojkar N.K.O.T.B nina å några andra av mina vänner va helt tokiga
(iallafall i mina ögon som som sagt inte bryr mig så mycket)
dom skicka brev å paket å va helt tossiga :)
nina fick i alla fall träffa 4 av dom ..å t.o.m jag måste erkänna att de e lite ballt ja menar dom e ju fan yber kända :)



sen finns de ju en träff som ja e sjukt avundsjuk på!!!
denna bilden mina vänner den e tuuuung!!! :)

hon e btw ansvarig för hanns lansering i sverige (tror jag) :)



följ ninas blogg! den e grym :)
hon uppdaterar ofta å har koll på allt i kändisvärlden typ :)
dessutom har hon mycke tävlingar å jjox för er som gillar sånt å e sugna på att vinna träffar me kändisar å prylar....

http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

här har ni länken till bloggen!!

en fråga ! nina jobbar ju me sitt riktiga drömjobb!!
vilket e ditt drömjobb???

om ja fick jobba me de ja verkligen ville så skulle ja nog gärna vilja jobba me ungdommar
å gärna med sånna ungdommar som hamnat lite galet :)
ja vill göra nytta i livet å surprise man gör inte så mycke nytta på ica!
eller ja förändrar nog i alla fall inte så många liv :)

så alltså vilket e ditt absoluta drömjobb?????

Kommentarer
Postat av: ninath

EMMA DU ÄR FÖR FAN HELT UNDERBAR! Gud vad du är gullig. Tack snälla snälla för detta rara inlägg. Bara ingen tror att jag är en skrytkärring. Jag är bara så glad och "överväldigad" själv av spännande möten att jag inte kan hålla tyst om dem. Å så blir det ju marknadsföring också i ett och samma svep.



Å det är grymt viktigt att följa sina drömmar - vad det än må vara! Om du vill jobba med ungdommar framöver så tror jag att du kommer göra det. Man får bestämma sig och sikta framåt och bara ta sig dit.



Jag satt som en MUPP på mattelektionerna och fattade ingenting. Jag var ingen stjärna i högstadiet... Men så hamnade jag "rätt" på gymnasiet och fick ny energi och fart. Man får hitta sina vägar för att nå sina mål.



TACK Emma, du är så rar.



KRAM!



/ninath

2010-09-08 @ 22:41:51
URL: http://www.sonymusic.se/blogg/ninath
Postat av: Jossan

Vilket fint inlägg, hon är precis så härlig som du skriver :) Tror vi alla är lite avis på hennes jobb! Jag läser just nu till jurist och det känns väldigt kul så jag hoppas jag hittat rätt och att du gör det också!

2010-09-09 @ 08:50:20
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: emma

Neeej vill ha hennes jobb haha :O

Och bra skrivet :)



kramar

2010-09-09 @ 09:36:51
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Ann-Sofie

Mitt absoluta drömjobb vore lyxhustru i Maldiverna. Näe, inte riktigt kanske ;)



Jag vill, precis som du, jobba med ungdomar på glid. Gärna inom missbruksvården. Nån gång, då.

2010-09-09 @ 12:31:12
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0