bergådalbana

känner mig bra mycke bättre än va ja gjorde i morse,fast ja e fortfarande ganska mosig!
nu fixar jag att sitta upp ...kortare stunder i alla fall :)
om ja inte rör mig allt för mycket.
stå å gå e fortfarande jäkligt äckligt!!!
 
pratade en snabbis me min mamma tidigare å hon påminde mig om att mormor har haft exakt så här förut
två gånger t.o..m de kallas för virus på balancnerven å de gör oreda mellan balancnerven å hjärnan vilket gör att man blir jävligt snurrig... de känns tydligen som om man åkt en snurrig karusell å inte fixat det..
till er som kännt mig länge och vart på grönan me mig vet att de inte e min grej!
stort tack till snälla nille som fick hämta mig från grönan när ja däckade å inte kunde röra mig! :)
shit vilken mardröm! bröderna berggren fick typ släpa mig till å från bilen ....

min mormor va så yr så hon fick ligga på sjukhus me dropp....
så dålig har ju inte jag vart! men de kanske finns olika grader lixom?!eller så e de nått annat..

min chef har i allafall bestämt att jag inte FÅR jobba imorn...
hon vill inte ha mina basilusker...
fast hon ha glömt att berätta det för mig,ja har fått veta det ryktesvägen ..känns ju seriöst!
funderar på att åka till jobbet om ja mår bra haha va ska hon göra då?! :)
...eller så ska ja bara softa!
börjar få ont i halsen oxå och hostan blir värre å värre
skit samma !fridens på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

jaag vet vill verkligen hitta dom där killarna på fb har hittat en som e skit lik men han har flickvän :S

dennis fick ju damp när jag berätta haha.



Hoppas verkligen att du kmr imorgon,

men du ska känna att du verkligen mår bra och är utvilad :) <3

2010-09-05 @ 21:17:18
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0