äckelinlägg

mår inte så bra idag!
vaknade av klockan,satte mig upp i sängen,allt snurra å ja kräktes.....
så länge ja ligger ner funkar det typ i alla fall,
å om ja ska gå nånstanns typ på toa eller så,så måste ja blunda när ja går annars kräks ja,
japp ja har prövat de oxå...

ja skulle ha jobbat idag men de blev inte så,de hade ju aldrig funkat!
min chef fick lämna justerö å åka in å tecka för mig,sorry de va ju inte meningen!¨
skönt ändå att man har ett rykte på jobbet att man e hård å inte sjukar sig förns man e typ döende alternativt inte kommer upp...

under mina 10 ½ år typ 14 dagar
*ett par dagar har ja haft hög feber
*va hamma typ 5 dar när ja hade en  varböld, fy fan säger ja bara de gjorde ont!
*jobbade 3-4 dagar efter hojolyckan (akutläkarn sjukskrev mig ju inte, å då e man väl inte sjuk?!)
 åkte in en gång till akut då drenerade dom knät dom tömde ut nästan en liter blod å grejs från mitt knä...
 inte heller då blev ja sjukskriven,så dan efter va ja på jobbet igen..
 ja tror att de gick en eller två dar innan ja fick åka en vända till för en koll på knät,
 denna gången tömde dom knät å satte ett drenage,de blödde som fan å ja ifrågasatte hur
 ja skulle kunna jobba?
 läkarn kolla på mig som ja va dum i huvudet,vadå jobba? klart du inte kan jobba!
 varpå ja hävdade att hon då måste sjukskriva mig..
 hon ba,va eru inte sjukskriven redan??? har du jobbat me detta knä?? va fan har du träffat för jävla idiotläkare??
 haha kul fråga eftersom ja hade samma läkare vid dom två senare besöken :)
 detta va oxå då jag fick smärtlindring utskrivet över en vecka efter olyckan....
*ett par dar har jag legat hemma,eller åkt hem från jobbet när mensvärken har golvat mig totalt...

en sak e säker! min chef -som kan va ganska hård å tycka att hennes anstälda e jävligt mesiga å sjåpar sig-
hon skulle aldrig ifrågasätta mig när ja sjukar mig! då vet hon att ja inte kommer upp
ja e inte den som nyser å sjukar mig...


ja e hungrig som fan!
problemet e att ja inte kan laga mat för ja kan inte stå upp..
å ja kan inte sitta så ligga å äta e grejen
+ att ja tycker att de e jobbigt att äta för ja e rädd att kräkas upp det! :/
så altså tänk på va du äter å hur de ter sig på uppvägen :)
makaroner e fan ingen höjdare att få upp!
nu äter ja salta skruvar haha snacka om att leka me döden och göra det svårt för sig! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åå, krya på dig Emma... fy ,låter inte kul.. + du verkar ha en väldig hög lägsta-nivå, grymt! puss

2010-09-04 @ 19:07:37
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Emma

du e ju duktig som knappt aldrig e borta :)

Krya på dig <3

2010-09-05 @ 21:14:35
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0