snacka om rolig kamratskap!

för en stund sen va jag ute å tog en cigg då mötes jag av en rolig å mysig syn!!
nedanför min balkong spatserade ett rådjur omkring å käka lite gräs (eller va dom nu äter?)
ja stod å tittade på han en stund å funderade på om dom va flera runt i krok, ja menar dom e ju flockdjur har ja för mig... de lärde man sig ju snabbt när man övningskörde
"ser du en kommer snart hela familjen" har man dessutom tagit hojkort
då vet man att ens liv står på spel om man smäller me bambi å hanns vänner...

plötsligt ser jag att bambi inte e ensam han haren komis me sig :)
om ni va lite uppmärksamma så kunde ni se   ^  att de va lilla hopp stampe som va polare me bambi
fattar ni vilken söt syn !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0