bara för att sarah bad mig om att blogga om detta :)

kunden kommer fram till kassan,ja slår in hanns varor å medelar summan
Kund-ja vill cigg oxå,malboro light

Jag- då får du trycka ut en lapp från pekskärmen där borta

kunden kommer tillbax med en malboro light 100 lapp

Jag
- skulle du verkligen ha 100`eds??

Kund
-nej ja peka på dom vanliga

Jag
-nä de tror ja inte, men vänta så ska jag hämta åt dig

Kund
-jävla skit fan .........jävla...bla bla...skit......

ja kommer tillbax me rätt lapp
slår in dom tar betalt,å ger honom växel,kvittot,å cigglappen i handen.. 
å startar me nästa kund...

Kund
-var e min cigglapp du lämna aldrig till mig

Jag
- jo du fick den me pengarna och kvittot

(ja e alltid nogrann med att lämna lapphelvettet direkt i handen på kunden för annars slarvar dom garanterat bort den på detta sättet har jag i alla fall en chans att slippa problem )

kund
*otrevlig som fan* för fan du har snott den...

jag undrar så klart va fan han snackar om säger att ja absolut inte har snott hanns cigglapp,om ja vill sno cigg finns de betydligt enklare sätt att göra de på...
kunden svär å för ett jävla liv vänder utåin på fickorna å fortsätter att anklaga mig för att ja e dum i huvudet å att jag har snott hanns cigg

jag
uppmanar honom gång på gång att tömma sin påse å kolla att han inte råkat lägga ner den..
men han bara svär e otrevlig å vill att ja ska ge honom ciggen...som ja snott
*SUCK DIN TRÖGA JÄVUL*
till slut fick ja nollan till att tömma påshelvettet å gissa va som låg i påsen???
å gissa om han bad om ursäkt???
svar...cigglappen (surprise) och nej så klart han inte bad om ursäkt.....
gaaaaa vilka nollor de finns asså....

ett par kunder senare kommer en kund som oxå ska ha cigg
han står å försöker få ut ciggen ur skåpet...
asså ja vet inte hur svårt de e å fatta hur man ska göra ,de finns lixom en skärm som hela tiden visar en bild på hur man ska gå till väga..
man ska hålla lappen me streckoden mot den oranga grejen som blinkar...
när man gör rätt så piper det å efter 5sekunder(?) trillar ciggen ner (om man lyssnar så hör man det)
sen blinkar det å har sig å då e det dax att leka fångarna på fortet -> stick in handen i hålet å plocka din vara
kanske finns de ett monster där inne moahahahhahahah
 nä men ärligt kunden stod där å höll lappen i handen ...åt fel håll
ja försöker få kontakt me honom men lyckas inte (de e ju säkert en meter mellan oss!)
till slut visslar ja åt honom å då reagerar han
VÄND PÅ DEN! säger jag men han kollar bara på mig som om ja e cp
så ja tar till teckenspråket oxå å då går hissen enda upp tillslut
halleluja!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH, EMMA FAN DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST. JAG VET ALLVARLIGT INGEN ROLIGARE, HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!! ATT FÅ UPPLEVA DIG LIVE ÄR EN STOOOOOR ÄRA SKA DU VETA, HHAHAHAHAAHHA.. ÄLSKAR DIG!!! Garvar högt ÄN!! hahahahah <3

2010-09-30 @ 09:45:07
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Emma

hahahahahahahah :D

fan att jag inte var där,

hade vart kul att se det.

2010-10-08 @ 08:37:30
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0