nu luktar de nyponros

sov sjukt länge idag,hur fan ska jag kunna vända tillbax till på onsdag när de e meningen att ja ska börja jobba igen efter sjukskrivningen??? antar att de e dax att sluta dricka cocillana innan ja går å lägger mig? :/
fast ja har hört sen ja va liten att man aldrig ska sluta för tidigt me mediciner...
ja aj de löser sig!
gick upp å gjorde nått dom ja borde gjort för ...typ en månad sen :)
japp har städat idag,å då pratar ja framförallt om att jag har dammsugit å moppat golv,
vilket ja inte gjort sen ja hade min födelsedagsfest :)
jaja jag vet att de e snuskit!! men de har kommit så mycke i mellan,mycke jobb å mycke sjukdom,å mycke lathet :)
den som berättar för min mamma e död! :)
nä men nu ere gjort i alla fall å de känns fint!
hoppas att tvättstugan e ledig i kväll oxå för am ja inte tvättar så kan ja inte jobba :)
å sen bör ja städa mig själv oxå ...men först IDOL! :)

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0