inte helt toppen!!

okej ja vet att ja suger på att blogga just nu men ja e så jävla trött!
i tisdags golvades jag av ett fett jävla virus...
har febertoppar,sjukt ont i halsen,en röst som e likt en fjortiskilles,hostar,hostar,hostar...
ja har ont i öronen å värsta locken,altså ja hör inte va folk säger
å ingen hör va jag säger,verkligen ett guldläge när man jobbar i butik!
ja har feberfrossa å känner mig helt matt
fan ja som aldrig e sjuk,ja hatar att va sjuk!
igår va ja på sjukhuset å fick veta att ja åkt på ett fett virus å att de e på väg ner i luftrören,
eller igentligen e de redan där...
fick i allafall medicin som ja vet funkar så nu kör ja hårt me den,nässpray,alvedon,apelsiner,ja å choklad så klart!
de e ju den bästa medicinen! :)
å sen min favorit i love it!!!


ja älskar denna !
ibland kan ja lossas känna mig lite kraslig för att få dricka den...
vilket e skitkonstigt ja gillar ju inte typ the å detta e ju typ som the+ att de e svartvinbärssmak
å bland de värsta ja vet e svartavinbär :)
men denna lindrar skönt som fan!!
har precis druckit en kopp å nu ska jag kolla på bevan å sen ska ja dricka en till kopp å sen ska ja försöka
SOVA ...
har sovit riktigt uselt dom senaste dagarna ,
har ont,fryser,drömmer mardrömmar,vaknar genomsvettig,vaknar super kissnödig,kissar 3 droppar,sover en kvart ,vaknar av att ja håller på att hosta sönder lungorna,....ja ni fattar!?
natten till idag låg ja i sängen mellan 2-8 sov kanske en av dom timmarna..utspritt...
sen gav ja upp å gick å la mig i soffan å kolla på pissdålig tv..asså ärligt va ere för skit som visas på morgonen???

nä nu bevan å sen...håll tummarna för sömn!

kram på er å hoppas att ni mår superbra!!

Kommentarer
Postat av: Gardhelene

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 15:20:57
URL: http://gardhelene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0