"mina vänner säger att ja sjunger som Whitney Houston, så låter man som en trasig gräsklippare me förstoppning å skoskav PFFpfPPPPFF.....

vart e folks självdistans??????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ja asså nu kollar ja på idol igen :)
jo men absolut visst ska man följa sin dröm å visst ska man pröva lyckan!!
men ja fattar inte hur man kan ha så jävla dålig koll på sig själv??
eller hur man kan ha så fittiga vänner som ljuger för än?!

asså de  typ som att ja på fullaste allvar skulle söka till fröken sverige
å ap ap börja inte nu för de e fan ingen tävling i vacker stjäl å stort hjärta, för då skulle ja söka :)
nä de e en tävling för icke tjockisar punkt slut!!!
om mina vänner skulle peppa mig  att söka till fröken sverige så skulle ja garanterat säga upp kontakten
me dessa vänner, varför? jo för man ljuger inte för sina vänner å försätter dom i en sån situation
PUNKT!

de ja försöker förklara e att ja inte fattar varför vissa söker till idol?
ja visst vissa auditions e väl rena vadslagningar å på skoj?!
men vissa står å skryter om sig själva innan å man ser att dom e allvarliga!
å man fattar att de kommer låta prutt!... Å DE GÖR DET!

varför har man inte mer självinsikt??
å många säger oxå " mina vänner säger att ja e skitbra"
eller att dom låter som sen å den artisten...å sen låter dom som en
trasig gräsklippare me förstoppning å skoskav...


ja har själv sjungit mycke i kör genom åren
å ja sjunger väl okej,tror att ja oftast ligger typ rätt?! :)
på äldre år å efter X antal års rökande så  ja absolut inte lika "bra "som för 15 år sen
(mycke handlar om övning)
nu för tiden octaverar ja ner mig själv i källarn å där trivs jag :)
ja duger för att sjunga i kör på kul eller för att skråla lite på en
karaoke kväll bland fyllon men ja skulle aldrig,å ja upprepar ALDRIG söka idol för så bra sjunger ja inte på låååååånga vägar

mina vänner som ja ibland sjunger me vet att om dom inte knuffar på mig om ja ligger fel
eller om dom säger att de låter bra å de inte gör det,så blir ja galen!'
de e INTE alltid SNÄLLT att säga snälla saker...i allafall inte om de INTE E SANT!
(sen kan man ju säga det lite snällt å me kärlek om en vän suger :)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0