tjoho,de e inte ofta ja har så här mycke bloggläsare :)

okej tack ninath för din status på fejan å hej alla ninath`s fejanvänner :)
hahah helt psykstört att en status kan göra att så många droppar in på en främmande blogg!
hoppas att ni gillade de ni läste?! visst e hon super våran nina!!!
ja misstänker att ni e många som har historier över snälla saker hon gjort för er,
i form av idolträffar,autografer,å information om alla söta pojkar hon har hand om :)
själv har jag gått NIO år i skolan me nina :)

nåväl ja antar att besöksstatestiken snabbt kommer dala igen,men de va ju kul att ni tittade in i alla fall! :)
men om man stannar kvar här i min lilla värld så får man läsa en ganska blandad läsning
som innefattar störda kunder på ica,söta ungdommar,lägerverksamhet,tankar om samhället,politik,tvprogram
å min ständiga sorg över att ha förlorat världens bästa pappa!!

ja kan inte stava å ja suger på meningsbyggnad,ja skriver som ja pratar å de där me punkt e inte min grej..
ibland kan ja kasta in ett kommatecken när ja tycker att meningen har blivit ett för långt stycke :)
bara så ni vet....

de bästa ja vet e att diskutera å därför gillar ja när man kommenterar mina inlägg!!
ja försöker att alltid svara på allas kommentarer,men för mig är de skitviktigt att få veta va andra tycker,
hur andra tänker å resonerar...DE E JU GENOM ANDRA MAN LÄR SIG!!
va aldrig rädd att kommmentera å skriva va DU TYCKER,de ja skriver e ju inte alltid rätt!
de e ju bara min åsikt å mina tankar lixom :)
(även om ja vet att ja alltid har rätt,å annars kan ja alltid vinkla ett "fel" till ett rätt hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0