sjukskrivningen drar nog ut sig ytterligare!

fick ett mess i morse av emma dår hon frågade om ja ville åka med henne å handla..
hon misstänkte väl att ja hade ganska tomt i skåpen efter veckans sjukskrivning :)
vi åkte iväg till maxi å shoppa loss..
när ja kom hem va jag helt slut å kallsvettig,då bestämde jag mig för att jag inte går tillbaka å jobbar på måndag!
ja e ju alltid ledig tisdagar då därför sjukar jag mig även måndag å får på så sett
2 dar till på mig att repa mig...
hoppas hoppas att jag känner mig bättre då!!!
nu blir det en kväll me tv å film!
ska försöka sova i vettig tid oxå måste få lite struktur för i nuläget sover jag i samband me cocillana å de e ju stöööört

i morse fick en av mina vänner en son :)
anna tillhör den släkten som ja brukar referera till som min spanska släkt :)
grattis anna!! hoppas att allt e bra me er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0