ny status på fejan

har rensat bland mina evenemang...
ganska less på alla "hata sd" "en sverigedemokrat kan inte vara din vän" "döda alla sverigedemokrater" "demonstrera mot sd" "sd ut ur riksdagen".....
helt ärligt sluta skicka!! våld föder våld,hat föder hat jag står för kärlek!!
mörker kommer aldrig vinna över mörker endast ljus kan vinna!!
-nu e ja fett less de e bara att inse att 4 år framöver så kommer sd sitta i riksdagen..tycka va man vill,
pröva att vara positiv dom kanske kan göra nått bra?! jamenar ja tycker inte att de e super att aliansen sitter heller men ja tänker inte döda dom eller bli osams me mina aliansvänner heller..
väx upp för fan!

tidigare under dagen......shit ja e nog bitter idag :)

Plastikdrömmar - tonåringars snabba väg till skönhet nu på 3an...fy fan så snuskit
-varför kollade jag de e frågan :)

innan dess...

‎"kissie" ifrågasetter om hon e hetro,homo,eller bi..
1)vet hon inte själv??
2)varför kan ja inte sluta å kolla in sopans blogg?? *skäms*
mitt svar: totalt jävla asexuell,hur kan nån tända på nått så fejk???????
-asså ja undrar verkligen hur nån kan tända på henne????

igår hade ja denna å den e ja nöjd me :)

uppskattar verkligen när  http://sarahbackman.blogspot.com/    lägger upp träning/tävlingsbilder eller blir taggad,de e verkligen balsam för själen på en sjuk armgillare :)

så nu ska ja sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0