min mamma får <3 <3 <3 <3 <3 av 5 möjliga!

har värsta projektet framför mig imorgon!
om ja orkar så kommer min underbara mamma å hämtar mig så vi kan åka å handla lite..
de börjar lixom bli lite tomt i skåpen här hemma
min mamma e fasen helt enaståede varje dag ringer hon å frågar hur ja mår,trotts att jag e 31 år :)
hon e vacker å fylld av kärlek min lilla mamma!
om alla vore som henne skulle världen vara en bättre plats!
haha ja tror att min mamma röstar för att jag hittar en man snart som kan ta hand om mig..
låt oss säga att ja inte e helt främmande för denna lösning :)
synd bara att mitt intresse alltid fastnar  på fel ställe!!!!!!
de lättaste vore ju om alla (Typ 2 max) som har ett intresse lämnar in nån sorts anmälan så kan vi ta de där ifrån ;)
fridens på er kära läsare.. å hörni om ni ser nått "förkylningsvirus" lägg då för fan bena på ryggen å spring för livet! piiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0