jobbar jag på restaurang eller???öh nä tror inte de va

idag har de vart en hektisk dag på jobbet!
för de första hade ju min fantastiska chef tagit på sig en beställning som va lite över det vanliga..
sallad paj å baugetter för 40 pers !
ja asså de e ju vansinnigt larvigt om man e i restaurang branchen men bara helt vansinnigt om man jobbar i en jävla icabutik å har ett kök/personalrum som man knapt kan fixa lunch i...
de roliga e att hon inte heller själv e på jobbet å tro inte att hon har satt in nån extra personal nä nä de behövs inte....
när ja kommer drar typ alla å endast kvällspersonalen e kvar,inget ont om dom dom e toppen men vi e ju inte så många!! å butiken sköter sig ju inte själv direkt!
så mitt i rusning när allt e hysteriskt så ska ja försöka driva catering :/
tack å lov för sarah som faktiskt e utbildad innom området :)
ja tror i allafall att kunden (elller gäst säger man väl i restaurang branchen?! :)  )
han verkade nöjd i alla fall! :)

dessutom e ju alla helt jävla hysteriska för 50 öringen försvinner idag folk har vart nere på jobbet helt gråtfärdiga me sina jävla 50 öringar! å sen har dom typ 20 spänn i 50 öringar
oj oj oj tänk om man skulle förlora så mycke pengar! då dör man ju!!
ja glömde min samling :) men har plan på att ge dom i nån av bössorna på jobbet
vi har ju både rädda barnen å hivpositiva ?? nånting :)
alternativt så har man ju typ 1½ år på sig att växla in 50 öringsjävlarna på banken,de borde ju t.o.m jag hinna :)

läste idag att min bäbis har förlovat sig grattis emma pemma, jag e så glad att du har hittat din kärlek! må den vara för evigt å lite till :)

Kommentarer
Postat av: hej

din blogg suger feetttt du har inga läsare tönt fett ful idiot

2011-02-13 @ 09:52:15
URL: http://hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0