e du känslig så hoppa över!

asså ja mår bra nu! ja e typ frisk...
hostar lite fortfarande men de e lugnt!
dock har jag fått två efterföljande sviter,dels har jag sjukt ont på höger sida vid revbenen
antingen e de bara så att jag har träningsvärk pga allt hostande fast ja har ju knapt hostat dom senaste dagarna
så de e konstigt,ja e inne på om ja har hostat en spricka i ett revben?!
sen de som e ännu värre e att jag fått blåsor i munnen,å nu snackar vi inte nå små söta grejer
utan vulkaner på hela sidan av tungan vilket gör att dom hela tiden ligger mot kinden/gomen vilket gör att de gör konstant pissont å att svälja e ångest,dessuto sprider sig blåsorna längst bak på tungan...
har hört att blåsor kan fortsätta även ner i halsen å att dom kan va kvar i flera veckor...
i så fall skjuter jag mig!!
tänkte delge er me bild bara för att ni ska fatta!




Kommentarer
Postat av: Emma

åhhh :S det där kan verkligen inte vara skönt <3

2010-10-09 @ 10:26:18
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0