balle!

ja verkligen hatar fredagar!!
på riktigt alltså!!!!!!!!
ja e alltid pisstrött för ja kan aldrig sova natten mellan to-fre
på fredagar ska ja ju helt plötsligt upp FYRA timmar tidigare än alla andra dagar, de e inte humant
att gå upp då ja ivanliga fall sover som absolut skönast!
å så jävla trött på att höra "men du börjar ju inte tidigt"
"oj oj då har ja redan vart vaken 3 timmar"
bla bla helt jävla ointressant
man får ju sätta de i ett perspektiv, de e som att nån av mina vänner som jobbar 08-16 varje dag
en dag i veckan ska börja kl 04
så sluta klaga ja e en nattmänniska!!!
de värsta e att igår va ja trött å gick å la mig tidigt..vid 02
men ja kunde verkligen inte sova,troligtvis för jag e så nervös att ja ska försova mig...
så inatt har jag väl sovit typ 3timmar lägg på ryggont å mensvärken från helvettet på det,
mmmmmm va sugen ja e på att jobba! NOT!
e helt groggy av alla tabletter :/ så jävla less!! vill bara åka hem å sova, å ja har inte ens åkt hemmifrån ännu :)

Kommentarer
Postat av: alicia

Thanks emmi, fan går det inte att byta ditt pass på fredagar då? Inte ku latt må sådär varje torsdag :(

Hahha självklart har vi inte dödat vår lilla bäbis :D

2010-09-10 @ 18:17:28
URL: http://wonderlandalicialicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0