att festa eller inte de e frågan?!

jobbar på att tagga mig för att gå på fest ikväll, mitt hjärta vill dit men min kropp..nja :)
de e mitt rara ex å gode vän som fyller år,å de e alltid kul att träffa honom å hanns familj å våra gemensamma vänner så självklart vill jag dit!!
men ja mår ju inte helt tipptopp å har ju inte heller fjort det den senaste veckan..
önskar så att ja hade en bil för då hade ja ju inte funderat så mycket då hade ja åkt dit å ja hade vetat att
ja kan va hemma igen på en kvart när ja inte pallar längre... men i nuläget ...
ja vi får se va som händer!?
först lite middag sen en skön lååång dusch å om ja känner mig som en människa efter det så...

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du gick ut och hade kul :)

jaa haha hoppas jag får min dröm salong någon dag ;)



har mycket att berätta för dig imorgon :S

<3

2010-09-12 @ 10:50:03
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0