kuk sl

dagens jävla i-landsproblem! de e igentligen så litet så man inte ens borde skriva om det men min blogg e ju oxå liten så de passar bra ihop :)

JAG HATAR VERKLIGEN KUK SL!!
först e tågfanskapet sent så man får stå nere på södra å glo som om ma inte har nått bättre för sig?!
sen va såklart tåget helt jävla överfullt så man fick stå upp å självklart kommer de på en gubbjävel som inte har duschat på 13 år å ställer sig å fläker sin jävla armhåla i mitt fej när han håller i sig..

när vi äntligen kommer till tullinge tar de en kvart att komma av tåget eftersom 3 av 4 dörrar e paj
(konstigt att tåget blir sent)
vi rullar in till tullinge 1642 bussen upp till mig går 1638 från stationen å åker sedan runt för att komma till tullinge station södra 1½ minut senare hahaha för tullingestation e så jävla stort så de finns två hållplatser,och nä de finns inte ens två utgångar :)
tror ni att horan som körde bussen kunde tänka sig att vänta två jävla minuter eller? ÖH NEJ!!
typ dom enda som åker me bussen e ju dom som kommer me de tåget från stan så horan har troligtvis kört helt jävla tom buss de e verkligen bra service...NOT!!
fan man betalar ju för att få åka me ju!!
hade ja inte vart så fet så hade ja fan plankat jämt !! men ja e för fet för att planka å för osmidig för att hoppa över spärren men hade jag vart smidig å slim då hade ja fan plankat!!!
här med uppmanar jag alla som kan att planka!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vilken dålig stil :O

Men dom som jobbar på sl skiter ju i alla andra!

Men igentligen så står det om man lässer i en busstidtabell att dom ska vänta tio minuter på försenet tåg!

Men såklart gör dom det aldrig :S



haha precis nu är vi ihop sydda så nu får jag aldrig vara utan honom haha :)



neej vad kul :) hoppas hon kommer in när jag jobbar någon dag.

Hahah nu fick du mig att inte längta till jobbet haha :)

Först var det kortläsarn som knappt funkade,

sen var det den nya terminalen som folk aldrig förstår,

och nu förstår dom inte hur summan ska avrundas,

vad kommer härnöst haha :)



kram <3



2010-10-09 @ 10:31:32
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0