andas in andas ut!

märkligt att man kan ha så fel...
när ja kollar mig själv i halsen så e den enligt mig röd,svullen,sårig å full av blåsor  å nu pratar vi kanske mer svaljet för halsen ser man ju typ inte :)
men ja va hos läkaren idag å hon tyckte att de såg fint ut..vadå fint??!!
nåväl ja har i allafall fått nya astma mediciner  eftersom att luftrören e helt paj så om ja får ordning på dom så får jag sova å om ja får sova kan kroppen reparera resten + om ja får ordning på luftrören så blir inte förkylningar lika jobbiga.... vi pratade en stund å bestämde att ja ska tillbax i december å ta nya tester å då ska vi även ta tag i ett eventuellt rökslut :)
och hon har även erbjudigt hjälp för att gå ner i vikt..
så vi får se ja ska försöka halvera mitt rökande först å främst ,inte för ja ogentligen har lust utan för att ja måste!
å om ja kan få kontroll på luftrören så att jag kan gå å andas samtidigt så kan jag ju faktiskt ge mig ut å promenera lite :)

nåväl de löser sig väl....
nu ska jag spendera min lediga kväll me min sambo...ja tv´n alltså :/

fridens på en vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0