fan fan fan ja avskyr inte längre!

nu mina vänner har jag något att avslöja!!!
redan från det att jag va en väldigt liten flicka hade jag en  klar uppfattning å ett väldigt starkt ogillande
av/till tomas di leva!
ja har alltid tyckt att han e ett spektakel å tyckt att han e förmycket
å typ känt att han e på lossas typ som att han bara spelar
ja har inte förstått hanns musik å jag har nästan mått dåligt när jag hört hanns låtar
på riktigt alltså!

ja har bara ett "positivt" minne från hanns musik å de e ett jättekonstigt minne!!
när ja va 18 (?) blev jag å tre vänner till (där ibland min dåvarande pojkvän å stora di leva fan anders)
vi blev tillfrågade att servera på ett bröllop,de av våra vänners bror skulle gifta sig me en kvinna vars typ 4 årige son idag är en av mina bättre vänner (världen e liten å de va rolf oxå å sjukt söt i sin fluga!!)
efter middag å fest blev de dax för brudparet att åka till sitt kärleksnäste å alla gästerna samlades ute på gårdsplanen utanför de gamla huset som hade hyrts för festen ..taxin körde upp på gårdsplanen å vi-alla gäster- samlades å omslöt taxin å brudparet å av nån anledning sjöng vi "vi har bara varandra vi har baara varandra vi har bara varandra vi har baara varandra vi....om å om igen,samtidigt som vi höll varandra i händerna å sen höjde vi armarna mot skyarna hahaha oj oj oj den taxi chaffisen måste trott att vi va värsta sekten :)

under kvällen har jag upptäkt ett fantastiskt roligt program å har sett 2 avsnitt på webben

"Så mycket bättre" flera av våra folkkära svenska artister är med i serien som väl går ut på att dessa bor ihop under en vecka å alla artister får skapa en dag var å under den dagen så ska dom andra deltagarna välja en låt som den som äger dagen gjort å sen framföra den  I SIN EGEN TOLKNING
sjukt kul upplägg!! dom som e med är...

Lars Berghagen, Barbro "Lill-Babs" Svensson, Petter, Plura Jonsson, Thomas Di Leva, Petra " September" Marklund och Christer Sandelin

nu har jag en ny bild av di leva! asså ja gillar killen! han e fortfarande jävligt flummig men han verkar så himla go!!
de känns lite jobbigt för mitt liv lixom raserades lite nu :)
men va fan de e viktigt att erkänna sina "misstag" å de e aldrig för sent att ändra sig!!!!!
en av mina bästa vänner e ju en man som jag hatade i min ungdom :) å ja hatade honom utan att känna honom
hur korkat e inte det??!!! idag e det en människa som jag älskar å respekterar ...

jo men de sköna me programmet e att dom hittat så mycke olika karraktärer å att de inte e dogge utan petter som har "ungdomms å rappar stolen" nog för att ja gillar dogge absolut! han e störtskön,å de hade vart sjukt kul att se berghagen göra snubben trodde han va cool för han hade en pisoool :)
eller lillbabs köra ja gick upp 6.30 duscha torka bajsa pissa bussen ja missa, när ja vänta på bussen kom bästa gussen hon va sisådär 17 år gröna ögon å ljusbrunt håååår

haha nä men ärligt petter e feeet å han gör de så jävla bra han e verkligen ett musikaliskt geni!!!
ja längtar till nästa lördag då ere petters dag de kommer bli tungt :)
kolla på programmen i webben de e kul!!

en liten fråga bara ..har lillbabs gjort läpparna?! :)

Kommentarer
Postat av: julia

känner samma sak för di leva, han e as mysig ju haha :D trodde inte jag gillade honom

2010-11-01 @ 22:05:20
Postat av: Uzbekistan travel guide

Good article. Very well written

2013-03-15 @ 06:49:25
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0