man ska tänka innan man talar men ja säger de ja tänker å tro att ja bara tänker!!!

idag va ja me om nått sjukt skummt å lite läskigt å ja blir lite rädd för mig själv!!
fast de gick bra å lite kul va det! å tack gode Gud för att de va en skööön kund ja hade i kassan :)

ja satt i kassan medans en av kassörskorna va på rast när hon e klar kommer hon ner till kassan
för att lösa av mig...
men först vill hon försäkra sig om att hon inte ska lösa av nån annan för rast,å frågar..

m- ska jag lösa av NN eller jobbar han stängning?
jag- nä de hoppas ja verkligen INTE att han gör!!
kund-*asgarvar* de va ärligt
jag- vadå sa jag de högt???
kund- nä ja kan läsa alla dina tankar
jag- å fy fan :)

de läskiga i detta e att jag verkligen inte fattade att jag sagt  "nä de hoppas jag verkligen inte att han gör" högt
ja va helt hundra på att ja bara tänkte det!!
hur fan kan man säga nått man tänker utan att ha kontroll över det???
asså de e inte så att ja inte menar det! han e helt retarded denna snubben !
men de e ju ganska osnyggt att säga det högt i kassan,när han sitter i kassan mittimot  :)
som sagt JÄVLAR VILKEN TUR ATT DE VA RÄTT KUND! :)
å hoppas att han inte kan läsa alla mina tankar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0