orka!!!!

kassörskan- de blir 11 kronor tack
surhaggan- men den kostar ju 10.50!
kassörskan- jo men 50öringen finns ju inte längre så 10.50 blir ju 11 kr
surhaggan- vem bestämmer det? igår handlade jag på min vanliga ica en vara som kostade 14.50 å dom avrundade till 14,så ja tänker bara betala 10 kr nu
kassörskan går å hämtar mig å förklarar situationen.....
jag-de e inte vi som avrundar de e kassa systemet,å ja tippar på att det e likadant i alla buiker <- 49 öre -> 50 öre  de e så gränsen å systemet ser ut,din dricka kostar 11 kr..
surhaggan- ja vill ha svar i den här frågan,ja hade faktiskt samma diskussion i en annan butik igår..ja tänker bara betala 10 kr om ni lurar mig på en kr varje gång ja handlar så blir de mycke pengar..
jag- men asså snälla du, de e ingen som lurar dig på pengar regeringen (?) tog bort 50 öringen å 10.50 avrundast uppåt  de e ju en lågisk räkning, vill du ha drickan får du betala 11 kr vill du klaga får du ringa regeringen
kunden efter halar upp en krona me orden "ja vill gärna handla idag!hur fan kan man gnälla över en spänn????"
surfittan kastar 10kr i enkronor på bandet tar (snor) drickan å drar
.... DIN PATETISKA JÄVUL!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken bitch :O

Vad finns det för konstiga människor?



<3

2010-10-08 @ 08:35:11
URL: http://missperfcet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0