lövly

har fortfarande ont fast nu e det ett annat ont :)
den fantastiske mannen på strandvägen trollade in mig i sitt schema tidigare idag ..
håkan - jaha emma,förvisso sa jag ju att de kunde gå ett tag innan vi sågs igen ,men att vi skulle ses efter sommarn,  de e ETTÅETTHALVT ÅR SEN!!
jag - hum...du sa inte vilken sommar ;)
efter lite syrliga meningsväxlingar lägger ja mig på britsen...

ja vet inte hur många av er som vart hos en kiropraktor,men de vanligaste ja har hört
å så som även håkan gör e att man får ligga på mage å han tar tag i fötterna,
så håller han dom mot varandra sida mot sida lixomå då ska de lixom va "rakt" mellan hälarna..
när han gör det så e de så illa så ja själv känner skillnaden,ja hör en djup suck å ett fniss från håkan
håkan-men för helvette emma! vill du veta hur illa det är eller??
jag- haha nä ja känner hur illa det är! ja ha ju sagt att ja känner längdskillnaden på mina ben men ingen tror mig, men ge mig en siffra då för fan :)
håkan - TJUGOÅTTA MILLIMETER hjärtat nästan 3 cm fan å du undrar varför du har ont?!
ja va ska man säga ?! nu e ja rak å kommer typ ha som träningsvärk i flera dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0