start på helgen...

i fredags hände verkligen ingenting!
ja jobba å sen åkte ja hem å somna framför tvn :)

vaknade av att ja försovigt mig på lördagen å fick skynda mig som fan
(hatar att stressa på morgonen !!!)
men men ja vart bara typ 10 minuter sen å min mamma fick inte vänta så jättelänge :)
vi åkte ut till min bror för att fira hanns födelsedag..
som vanligt va han helt ute å cykla tidsmässigt :)
asså ja kan va ute i sista sekund när ja ska ha hem folk typ stå å lägga upp kakor eller duka när dom första kommer,ja har ALDRIG gjort kaffet de får den förste drickaren göra:)
ja dricker ju inte kaffe ..fast enligt många så e ja grymt duktig på att göra gott bryggkaffe?!fast hur svårt
ere då lika många vatten å kaffe å sen lite mer kaffe som symboliserar kärleken till dom som ska dricka kaffet :)
min bror i alla fall... har en tendens att ligga typ flera timmar bakom..
igår vet ja iofs inte om de kanske va så att vi va där 1 timme innan för att hjälpa till
men när vi kom hade min bror precis hackat den frysta köttfärsen som han glömt ta fram i tid!
ja hade ju valt att tina min i micron eller under varmt vatten!!! :)
aja skit samma två timmar efter ja å mamma kom va middagen klar å vi åt gott
å umgicks :)
blev skjutsad hem å satte mig framför datorn för att kolla en STOOOOR händelse!!!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0